17 Eylül 2007 Pazartesi

HOMES

Monkey Key Covers


Piyasada çeşit çeşit, renk renk bir dolu anahtarlık var. Anahtarlık ne kadar güzel olursa olsun anahtarların soğukluğunu tam olarak saklayamıyor. http://www.patinastores.com da gördüğüm bu sevimli anahtar başlığını çok beğendim ben. Sitesindende bakabileceğiniz gibi 6 tanesinin fiyatı 4.95$. Hepsininde ifadeleri farklı. Çok şekerler değil mi?

Stapler


Peki bu zımbayı nasıl buldunuz? Ben oldum olası klasik zımbaların görüntülerini sevmemişimdir. Çalışma masamın üzerinde durması gereken bir aleti hep çekmecemde saklamışımdır. Ama şu sevimli zımbaya bakar mısınız? Asla yeri çekmecem olmazdı. Masamın baş köşesine koyarım ben bu şeker şeyi. Bununda fiyatı 7.95 $ Bakın bu da gıt gıtlısı

Monkey Peeler


Anlaşıldı, bu adamlar maymunları çok seviyorlar. Hey Allah’ım soyacağa bile neler yapmışlar. Ne kadar sevimli şeyler yahu. Hepsinden istiyorum. İnsan bunlarla daha bir zevkli yemek yapar valla.

If I'm Not Sleeping...

Hehe bebeği olanlar bilir. Bebek uyumuyorsa kimse uyuyamaz Hoş bir süre sonra nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde babalara ninni gibi geliyor bebeğin ağlaması. Bu sözü şöyle değiştirmek gerek “If I'm Not Sleeping mother isn’t sleeping

Card Holder

Bittim ben bu cicilere bittim. Kartvizitliğin bu kadar güzelini ilk kez gördüm.

Hepsi çok güzel ama Türkiye’ye göndermiyorlarmış

Hiç yorum yok: