4 Ekim 2007 Perşembe

Edi'ciğim

Edi kim mi? Yok yok Susam sokağındaki Edi ile Büdü'nün Edi'si değil. Bahsettiğim kişi blog aleminde pek meşhur olan, en güzel dekorasyon fikirlerine sahip, çok güzel takılar tasarlayan, pek maharetli, pek tatlı, pek güzel arkadaşım Eda SUNER'den bahsediyorum. Ha bu arada kendisi sadece blog aleminde değil gerçekten meşhur. Kanal Türk'de Kadınlar Klübu programına konukolmuş bi hanfendidir. Görmek isterseniz buyrun Basında Edi
O kadar çok okuyucusu o kadar çok yorum bırakanı var ki. Valla google ile yarışacak yakında en çok girilen siteler arasında.
Çok da güzel header tasarımları var kendisinin tasarımları . Öyle hayran hayran bakıyordum. Bir gün bana demez mi istersen sanada yapayım diye. Valla mest oldum. Veee günlerden bir gün yani bugün bi mail gelmiş. Bi de baktım Eda'dan ayy nasıl sevindim. Bana header yapmış. İşte cici headerlarım.
Edi sen bitanesin yaa.

2 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

Estağfurullah güzel kadın Deniz'im benim. Beğenmene çok sevindim yazıştığımız gibi sade olanları da yapıcam şeker. Ne güzel ne şeker yazmışsın yerim seni ve melek kızını.Birtanem güle güle kullan.

Edi'N

Çilekli pasta dedi ki...

Merhaba, Edacımdan geldim bende, senin blogcuda da adresin var mı? öyle hatırlıyorum sanki?