29 Ekim 2007 Pazartesi

iGoogle Güzel Bişeymiş :)

iGoogle Google'nin ana sayfasının kullanıcının isteğine göre kişiselleştirilmesidir diyebilirim. Google'yi açtığınızda hem google aramasını kullanabilir hemde internete girdiğinizde bir arada görmek istediklerinizi iGoogle aracılığıyla toplu olarak görebilirsiniz. Ah google 'de de şunlar olsa diyip duruyordum kendi kendime. Bir de baktım zaten varmış böyle hizmet. Çeşitli konularda sekmeler ekleyerek adres satırı kullanmadan maillerinize, oyun alanlarına, gazetelere, sözlüklere kısaca internette ulaşmak istediğiniz bir çok alana özelleştireceğiniz igoogle aracılığıyla ulaşabilirsiniz. Google arama sayfası oldukça sadedir. iGoogle ise temalarıyla bi o kadar renkli. Ben çok sevdim bu iGoogle olayını. Herkese tavsiye ederim :)
İşte benim igoogle sayfamdan bir görüntü

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben sevemedim ya readr yetiyor anam bana :)

Deniz... dedi ki...

Eda'cığımi, ben onu hiç kullanmadım canım onu da bi deneyeyim

Adsız dedi ki...

bencede süper