14 Ekim 2008 Salı

Kızım için yeni ciciler

Her mevsim değişikliğinde kızımın gardrobunu yenilememiz gerekiyor. Bugün sonbahar-kış aylarında giymesi için bişeyler almaya ankamalle gittik. Daha önce hiç fark etmediğim bir mağazaya, C&A Kids'e girdik. Öyle güzel şeyler vardıki bayıldım. Hepsini almak istedim hatta büyükler için olsa aynılarından kendimede almak isterdim :) Disney ürünlerini de satan C ve A Kids ürünlerinin fiyatlarıda gayet makul. Yolunuz düşerse bakmadan geçmeyin.Bir iki parça kıyafet daha almıştık ama küçük hanım giyer giymez kirlettiği için görüntü kirliliği yapmak istemedim. Kot pantolon ve bluzun markası Palamino, kadife pantolon ise Disney. Ben ençok kadife pantolonu sevdim. Kotuda çok sevdim esasen, bende istiyorum aynısından :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Güzel KAdın yorumun ve ziyaret için teşekkür ederim.Cici yazılarını bende takip edeceğim.Sevgiler.

Deniz... dedi ki...

Teşekkürler craftwoman. Her zaman beklerim