6 Aralık 2008 Cumartesi

Birşeyler Yapmalı

Bu aralar yine bloguma pek uğramıyorum. Aslında ben bu blog işini pek beceremedim hakkını veremedim. Uzun zamandır pek birşey yazmıyorum. İlgilenmiyorum blogcuğumla. Aslında kızım ve evim hariç hiçbirşeyle ilgilenmiyorum sanırım. Yapmak istediğim çok şey var. Bunları yapmaya başladıkça sizinle daha çok şey paylaşacağım. Umarım yakın zamanda aklımda duranları hayata geçireceğim. Neler mi yapmak istiyorum.
Sinemaya Issız Adam'ı izlemeye gideceğim, kitaplar alacağım ve bol bol okuyacağım, plates yapacağım, ahşap boyama öğreneceğim ve evdeki sevmediğim eşyaları çok severek kullanacağım hale getireceğim, yazacağım, çizeceğim, çiçek alacağım, kar yağacak inşallah ve kızımla kar topu oynayacağım (nasıl zevkli olacak kim bilir), kocacığımın hediye ettiği fotoğraf makinemle fotolar çekeceğim ve en güzellerini sizlerle paylaşacağım. En önemlisi tüm bunları yaparken eminim çoook mutlu olacağım. Umarım sizlerde ertelediğiniz planlarınızı en kısa zamanda hayata geçirirsiniz.
Bu arada herkesin bayramı kutlu olsun.

Hiç yorum yok: