30 Ağustos 2010 Pazartesi

Body shop'tan önerdiklerim

Uzun zamandır vazgeçmeden bıkmadan usanmadan kullandığım body shop ürünlerini sizlerle paylaşmak istedim.

Neroli Jasmin'i Body shop şöyle tarif etmiş
"KADINSI ÇEKİCİLİK
Portakal çiçeğinin çarpıcı kokusu, aydınlık amber ve sıcak vanilyayla birleşiğinde, denize vuran ay ışığı veya geceleyin buram buram tüten yasemin kadar büyüleyici bir koku yaratıyor"
Bende bire bir katılıyorum bu tarife öyle tek kelimeyle tarif etmek gerekirse Çekici en uygun sözcük olur. Tek eksisi ise ilk sıktığınızda çok yoğun bir alkol kokusu olması. Geçen sene hem vücut spreyini hem edt sini kullanmıştım. Bu seneki indirimde ise bunlara ek olarak birde vücut kremini aldım. Tüm body shop ürünlerinde olduğu gibi bundada 2 al 1 öde kampanyasını bekliyor bir taşla iki kuş vuruyorum.
Çilekli Vücut Kremi
Bu kremi sürdüğümde ise tüm gün çilek kokuyorum hatta öyleki kıyafetlerime siniyor ve günlerce çıkmıyor nemlendirmesi ise oldukça başarılı.
Hindistan Cevizi Vücut Kremi
Nemlendirmesi kesinlike mükemmel. Kokusu çilekli kadar olmasa bile güzel.



1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Çilekli Vücut Kremi şahane haklısın canım